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SEO for Photographs: The way to Create File Names, ALT Textual content and Titles


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  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die anstehenden Suchmaschinen an, das frühe Web zu ordnen. Die Seitenbesitzer erkannten unmittelbar den Wert einer bevorzugten Listung in den Resultaten und recht bald entwickelten sich Behörde, die sich auf die Optimierung ausgerichteten. In Anfängen ereignete sich die Aufnahme oft über die Übermittlung der URL der entsprechenden Seite bei der unterschiedlichen Suchmaschinen im Netz. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Untersuchung der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Internetseite auf den Webserver der Search Engine, wo ein weiteres Softwaresystem, der allgemein so benannte Indexer, Infos herauslas und katalogisierte (genannte Ansprüche, Links zu weiteren Seiten). Die zeitigen Varianten der Suchalgorithmen basierten auf Informationen, die anhand der Webmaster eigenständig vorgegeben wurden von empirica, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Search Engines wie ALIWEB. Meta-Elemente geben einen Eindruck mit Inhalt einer Seite, dennoch stellte sich bald heraus, dass die Nutzung der Details nicht zuverlässig war, da die Wahl der eingesetzten Schlagworte dank dem Webmaster eine ungenaue Vorführung des Seiteninhalts reflektieren hat. Ungenaue und unvollständige Daten in den Meta-Elementen konnten so irrelevante Seiten bei einzigartigen Ausschau halten listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller unterschiedliche Merkmale im Laufe des HTML-Codes einer Seite so zu beherrschen, dass die Seite größer in den Serps aufgeführt wird.[3] Da die damaligen Suchmaschinen im WWW sehr auf Gesichtspunkte abhängig waren, die alleinig in Taschen der Webmaster lagen, waren sie auch sehr empfänglich für Falscher Gebrauch und Manipulationen in der Positionierung. Um bessere und relevantere Ergebnisse in Resultaten zu bekommen, mussten wir sich die Inhaber der Suchmaschinen im Netz an diese Voraussetzungen angleichen. Weil der Riesenerfolg einer Search Engine davon abhängig ist, wichtige Suchresultate zu den inszenierten Keywords anzuzeigen, konnten unangebrachte Vergleichsergebnisse darin resultieren, dass sich die Anwender nach anderweitigen Chancen für den Bereich Suche im Web umschauen. Die Auskunft der Suchmaschinen im Netz inventar in komplexeren Algorithmen für das Rangfolge, die Merkmalen beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur kompliziert kontrollierbar waren. Larry Page und Sergey Brin entwickelten mit „Backrub“ – dem Stammvater von Google – eine Search Engine, die auf einem mathematischen Suchsystem basierte, der anhand der Verlinkungsstruktur Seiten gewichtete und dies in Rankingalgorithmus einfließen ließ. Auch alternative Suchmaschinen im Internet betreffend pro Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. fit der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Yahoo

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32 thoughts on “

  1. Nicely done!
    Im sure many skip this steps when design their website.

    This is my list when and even before i start the project i create a folder called:
    1. Media Quareys (your website . Com) > not sure why i called this way but i like how is sounds.
    2. In the folder i created a text document and write a check list.
    – Add image's
    – Rename images
    – compress img (tinypng or plugin)
    – check file size
    – check quality
    3. Upload folder to server.
    – add description
    – add meta tag's
    – does it show a city or a build known on google on this picture? ADD GPS LOCATION OR ADDRESS.
    – add phone number or address if this is an office space.
    – check SEO description or name.
    4. Add any other tags or hastags if necessary.
    5. Save changes.

    Move on to next picture or start writing the content on the page until next picture in line.

    I know it is a long list when you have 💯 of pictures but down the line i know it will be helpful for my clients and for me to track SEO. But after you doing it for 12 years it is second nature. Is like riding a bike.

    Good luck have a wonderful day!

  2. So you add hyphens – on some, but you remove hyphens on others. Why? I definitely understood your video and thankyou for that. But you described long tail key words (also know as keyword phrases) as word? Why?

  3. Great Video! Question: I'm in the beauty business and my website has flowers as a background. What Alt Text do you recommend I use for the background? My business has nothing to do with flowers.

  4. Oh crap, does that mean I have to go to all the JPGS that are already up on my website and add keyword them and then re-upload them?

  5. Thanks for the great video. What if I duplicate my landingspage to target a different keyword? Should I upload the same images and rename them/ update the ALT tags (with that particular keyword)? By the way, I make the text for these pages unique. Thank you very much!

  6. The image is a photo of two imac computers sitting side by side. You title it as best-web-design-toronto which isn't what the image is about…. now if you keep repeating those keywords in your text isn't that something google will penalize you for? keyword stuffing?

  7. Hello! Question: there must be a way to insert the alt tags but without making them visible on mouse over. Especially when the alt text is a bit long, it is so bad looking… Thank you!

  8. hello! Thanks for the lesson. QUESTION: If i am optimizing images for a website that has already been built (aka. someone else uploaded all the images without optimizing the file names) do I need to re download those same images, then change the file names and reupload them? Or is changing the title name/alt text enough?

  9. Hey Thank you for this!! you mentioned that you use hyphens in the title name. Why did you remove them from alt text? without them wouldn't google read it as one big word? if I will leave the hyphens to the alt text as well would it make a problem?

  10. Hi Chris. Rick from Vancouver and former tee-oh boy here again. We're allowed 125 characters before the alt text gets truncated by the 'readers' so do you think there is something to be gained from getting as close to that number of characters as possible?….assuming of course that it doesn't entail keyword stuffing nor writing that is off point. Please advise.

  11. is it important to write image description too????? pls answer this. everybody talks about title and alt txt but nobody talks about caption and description.

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