Home

6 Adjustments We Thought Google Would Make to search engine marketing But They Nonetheless Haven’t – Whiteboard Friday


Warning: Undefined variable $post_id in /home/webpages/lima-city/booktips/wordpress_de-2022-03-17-33f52d/wp-content/themes/fast-press/single.php on line 26
6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimisation But They Nonetheless Haven’t – Whiteboard Friday
Make Seo , 6 Modifications We Thought Google Would Make to search engine marketing However They Still Haven't - Whiteboard Friday , , 4rru_rysznY , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY , https://i.ytimg.com/vi/4rru_rysznY/hqdefault.jpg , 39491 , 5.00 , From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor text inside a link, there are a number of areas where we ... , 1406666114 , 2014-07-29 22:35:14 , 00:11:26 , UCs26XZBwrSZLiTEH8wcoVXw , Moz , 155 , , [vid_tags] , https://www.youtubepp.com/watch?v=4rru_rysznY , [ad_2] , [ad_1] , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY, #Thought #Google #SEO #Havent #Whiteboard #Friday [publish_date]
#Thought #Google #web optimization #Havent #Whiteboard #Friday
From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor text inside a hyperlink, there are a number of areas where we ...
Quelle: [source_domain]


  • Mehr zu Friday

  • Mehr zu Google

  • Mehr zu Havent

  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die ersten Internet Suchmaschinen an, das frühe Web zu sortieren. Die Seitenbesitzer erkannten unmittelbar den Wert einer nahmen Listung in den Serps und recht bald fand man Firma, die sich auf die Besserung ausgebildeten. In den Anfängen erfolgte der Antritt oft zu der Übertragung der URL der richtigen Seite bei der divergenten Suchmaschinen im WWW. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Analyse der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Homepage auf den Webserver der Suchseiten, wo ein zweites Softwaresystem, der sogenannte Indexer, Infos herauslas und katalogisierte (genannte Ansprüche, Links zu diversen Seiten). Die neuzeitlichen Modellen der Suchalgorithmen basierten auf Infos, die anhand der Webmaster sogar vorliegen sind, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Suchmaschinen im Internet wie ALIWEB. Meta-Elemente geben einen Eindruck mit Thema einer Seite, jedoch setzte sich bald hoch, dass die Einsatz dieser Vorschläge nicht solide war, da die Wahl der benutzten Schlagworte durch den Webmaster eine ungenaue Erläuterung des Seiteninhalts repräsentieren hat. Ungenaue und unvollständige Daten in Meta-Elementen vermochten so irrelevante Seiten bei spezifischen Suchen listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller verschiedenartige Eigenschaften innerhalb des HTML-Codes einer Seite so zu steuern, dass die Seite richtiger in den Suchergebnissen gefunden wird.[3] Da die späten Search Engines sehr auf Aspekte abhängig waren, die allein in Fingern der Webmaster lagen, waren sie auch sehr instabil für Abusus und Manipulationen im Ranking. Um überlegenere und relevantere Testurteile in Suchergebnissen zu bekommen, mussten wir sich die Unternhemer der Suchmaschinen im WWW an diese Voraussetzungen adaptieren. Weil der Gelingen einer Suchseiten davon anhängig ist, essentielle Ergebnisse der Suchmaschine zu den inszenierten Suchbegriffen anzuzeigen, vermochten ungeeignete Testergebnisse dazu führen, dass sich die Nutzer nach anderen Varianten bei dem Suche im Web umsehen. Die Antwort der Suchmaschinen im Internet fortbestand in komplexeren Algorithmen beim Ranking, die Kriterien beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur nicht leicht steuerbar waren. Larry Page und Sergey Brin gestalteten mit „Backrub“ – dem Stammvater von Google – eine Suchseite, die auf einem mathematischen Algorithmus basierte, der anhand der Verlinkungsstruktur Internetseiten gewichtete und dies in den Rankingalgorithmus einfluss besitzen ließ. Auch weitere Suchmaschinen im Internet betreffend pro Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. in Form der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Bing

  • Mehr zu Thought

  • Mehr zu Whiteboard

17 thoughts on “

  1. What Ive found is that it's not so much the topical backlinks but the anchor texts to the websites that link to your site. EG. if the botany website has "garden resource" related anchors in it's backlinks, i've found it to send more juice as opposed to if the site so happened to have general backlinks. So basically, aged tier 2 anchors have a major effect.

  2. Re #1 I'm not sure google has got the whole relevance thing down yet!

    Here is why, do a site:yourdomain search on pretty much any domain, look at the results, next to the green url is a green arrow click on that and you will see, cached and share on all pages and just occasionally "similar"

    There is no logical reason why google adds the similar option to one page and not another where two pages from the same site are somewhat identical in structure and content, Imagine a site about motor vehicles, with a category page about cars and another page about buses, one would expect that either both pages have a similar link or both do not, their is no logic in one having it and the other not. 

    Would be interesting to see if anybody here has any idea why google is adding a similar link to some pages and not to others?

    It could quite possibly be that googles "similar algorithm" just don't work too well and explains #1 in your video.

    "Just for the record the the "similar link" on certain pages is constant, I monitor a few sites and the pages that have them are always the same" I also do not see pages without it suddenly getting them. It may be they are updated during some animal update uniquely.

  3. In terms of casinos, I've noticed fewer organic results on the first page overall for some of the most competitive terms. I just searched for "sportsbook" on Google, signed in and not signed in, and both times got only 7 results on that first page. No knowledge graph or any type of vertical results.

    And of the 7 results, one is an exact match sportsbook, one is Wikipedia, one is reddit, and the other 4 are for only 3 actual sportsbooks (1 site has 2 listings).

    I've been watching this results page since 2010 and it's evolved from 10 links to its current 7, which it's been at since at least late 2012.

    Maybe for the "dark PPC" SERPs, Google's approach is shortening these results pages drastically (at least in the US where sports betting is illegal). This used to be a hyper-competitive keyword with a lot of shifting results, but it's stagnated since 2012.

  4. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

  5. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Themenrelevanz [1] [2] [3] [4] [5] [x] [x] [x]