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6 Adjustments We Thought Google Would Make to search engine marketing But They Nonetheless Have not – Whiteboard Friday


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6 Adjustments We Thought Google Would Make to search engine marketing However They Nonetheless Have not – Whiteboard Friday
Make Search engine marketing , 6 Changes We Thought Google Would Make to website positioning But They Nonetheless Haven't - Whiteboard Friday , , 4rru_rysznY , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY , https://i.ytimg.com/vi/4rru_rysznY/hqdefault.jpg , 39491 , 5.00 , From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor textual content within a link, there are several areas the place we ... , 1406666114 , 2014-07-29 22:35:14 , 00:11:26 , UCs26XZBwrSZLiTEH8wcoVXw , Moz , 155 , , [vid_tags] , https://www.youtubepp.com/watch?v=4rru_rysznY , [ad_2] , [ad_1] , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY, #Thought #Google #search engine optimisation #Havent #Whiteboard #Friday [publish_date]
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From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor text inside a link, there are several areas where we ...
Quelle: [source_domain]


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  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die 1. Internet Suchmaschinen an, das frühe Web zu erfassen. Die Seitenbesitzer erkannten unmittelbar den Wert einer bevorzugten Positionierung in den Ergebnissen und recht bald fand man Firma, die sich auf die Verfeinerung qualifitierten. In den Anfängen erfolgte der Antritt oft über die Übermittlung der URL der geeigneten Seite bei der verschiedenartigen Internet Suchmaschinen. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Auswertung der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Homepage auf den Server der Suchmaschine, wo ein 2. Angebot, der allgemein so benannte Indexer, Infos herauslas und katalogisierte (genannte Ansprüche, Links zu ähnlichen Seiten). Die neuzeitlichen Varianten der Suchalgorithmen basierten auf Angaben, die anhand der Webmaster eigenhändig gegeben werden, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Internet Suchmaschinen wie ALIWEB. Meta-Elemente geben einen Gesamtüberblick mit Content einer Seite, gewiss setzte sich bald hoch, dass die Anwendung dieser Tipps nicht verlässlich war, da die Wahl der benutzten Schlagworte dank dem Webmaster eine ungenaue Darstellung des Seiteninhalts spiegeln konnte. Ungenaue und unvollständige Daten in den Meta-Elementen vermochten so irrelevante Seiten bei individuellen Benötigen listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller diverse Eigenschaften innerhalb des HTML-Codes einer Seite so zu interagieren, dass die Seite passender in den Resultaten gefunden wird.[3] Da die späten Suchmaschinen im Internet sehr auf Faktoren angewiesen waren, die alleinig in den Taschen der Webmaster lagen, waren sie auch sehr vulnerabel für Straftat und Manipulationen im Ranking. Um überlegenere und relevantere Testurteile in Suchergebnissen zu erhalten, mussten sich die Besitzer der Suchmaschinen im WWW an diese Gegebenheiten anpassen. Weil der Ergebnis einer Suchseite davon abhängt, wesentliche Suchresultate zu den inszenierten Keywords anzuzeigen, konnten unpassende Testurteile dazu führen, dass sich die Benutzer nach anderweitigen Optionen bei dem Suche im Web umschauen. Die Auskunft der Suchmaschinen lagerbestand in komplexeren Algorithmen beim Platz, die Punkte beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur mühevoll beherrschbar waren. Larry Page und Sergey Brin entworfenen mit „Backrub“ – dem Vorläufer von Bing – eine Suchseiten, die auf einem mathematischen KI basierte, der mit Hilfe der Verlinkungsstruktur Seiten gewichtete und dies in Rankingalgorithmus reingehen ließ. Auch alternative Search Engines orientiert in Mitten der Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. als der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Yahoo

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17 thoughts on “

  1. What Ive found is that it's not so much the topical backlinks but the anchor texts to the websites that link to your site. EG. if the botany website has "garden resource" related anchors in it's backlinks, i've found it to send more juice as opposed to if the site so happened to have general backlinks. So basically, aged tier 2 anchors have a major effect.

  2. Re #1 I'm not sure google has got the whole relevance thing down yet!

    Here is why, do a site:yourdomain search on pretty much any domain, look at the results, next to the green url is a green arrow click on that and you will see, cached and share on all pages and just occasionally "similar"

    There is no logical reason why google adds the similar option to one page and not another where two pages from the same site are somewhat identical in structure and content, Imagine a site about motor vehicles, with a category page about cars and another page about buses, one would expect that either both pages have a similar link or both do not, their is no logic in one having it and the other not. 

    Would be interesting to see if anybody here has any idea why google is adding a similar link to some pages and not to others?

    It could quite possibly be that googles "similar algorithm" just don't work too well and explains #1 in your video.

    "Just for the record the the "similar link" on certain pages is constant, I monitor a few sites and the pages that have them are always the same" I also do not see pages without it suddenly getting them. It may be they are updated during some animal update uniquely.

  3. In terms of casinos, I've noticed fewer organic results on the first page overall for some of the most competitive terms. I just searched for "sportsbook" on Google, signed in and not signed in, and both times got only 7 results on that first page. No knowledge graph or any type of vertical results.

    And of the 7 results, one is an exact match sportsbook, one is Wikipedia, one is reddit, and the other 4 are for only 3 actual sportsbooks (1 site has 2 listings).

    I've been watching this results page since 2010 and it's evolved from 10 links to its current 7, which it's been at since at least late 2012.

    Maybe for the "dark PPC" SERPs, Google's approach is shortening these results pages drastically (at least in the US where sports betting is illegal). This used to be a hyper-competitive keyword with a lot of shifting results, but it's stagnated since 2012.

  4. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

  5. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
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